Stołówka

Dzień

Obiad

Skład

Poniedziałek

13.05.2024

- zupa grysikowa z kalafiorem

- jajko w sosie koperkowym

- ziemniaki

- kompot owocowy/woda         

- wywar mięsno-warzywny(porcja rosołowa z drobiu marchew, pietruszka, seler, por), marchew, pietruszka korzeń, pietruszka nać, seler, kalafior, kasza manna, sól, pieprz

- mąka pszenna, jaja,  śmietana 18%, masło 82%, koperek zielony, sól, pieprz

- ziemniaki, mleko 3/2%

- czarna i czerwona porzeczka, wiśnia, śliwka, jabłko, cukier

Wtorek

14.05.2024

Środa

15.05.2024

Czwartek

16.05.2024

Piątek

17.05.2024

- zupa  ogórkowa z ziemniakami

- ryba miruna w jarzynach

- ryż

- kompot owocowy/woda

- wywar mięsno-warzywny(porcja drobiowa, marchew, pietruszka, seler, por) ogórki kiszone, marchew, pietruszka korzeń, pietruszka nać, por, ziemniaki, seler,     śmietana 18%, sól, pieprz

- ryba miruna bułka tarta, jaja, sól, pieprz

- ryż, sól

- czarna i czerwona porzeczka, wiśnia, śliwka, jabłko, cukier


W wyjątkowych przypadkach może nastąpić zmiana jadłospisu. Dania przygotowane w kuchni szkolnej mogą zawierać śladowe ilości alergenów
 

 

Regulamin

 

 

Zapraszamy do korzystania ze stołówki szkolnej. 

 

Opłata za obiady w maju 2024 r. wynosi:

15dni x 6zł (koszt jednego obiadu ) = 90zł

Termin płatności do 10.05.2024 r.

W przypadku nieuiszczenia opłaty w terminie uczeń zostaje skreślony z listy

i nie będzie mógł korzystać z obiadów.

Ponowne korzystanie z posiłków będzie możliwe dopiero po uregulowaniu zaległej opłaty.

Prosimy o wcześniejsze zgłaszanie nieobecności dziecka na posiłkach w danym dniu do godz. 9.00 osobiście lub telefonicznie pod nr 32 248 45 89 .

Wyłącznie zgłoszone nieobecności mogą być odliczone w następnym miesiącu.

 

Wpłat dokonujemy u Pani Intendent, w świetlicy szkolnej
lub przelewem na nr rachunku 351050 1214 1000 0023 5609 1260.

W tytule przelewu proszę podać:

imię i nazwisko dziecka, klasa, wpłata za obiady.

Bardzo prosimy wpłacać w terminie dokładną kwotę podaną na dany miesiąc.

W przypadku nie uiszczenia opłaty w terminie uczeń zostaje skreślony z listy i nie będzie mógł korzystać z obiadów. Ponowne korzystanie z posiłków będzie możliwe dopiero po uregulowaniu zaległej opłaty.

Prosimy o wcześniejsze zgłaszanie nieobecności dziecka na posiłkach osobiście u Pani Intendent, w świetlicy szkolnej lub telefonicznie pod nr 32 248 45 89.

Wyłącznie zgłoszone nieobecności mogą być odliczone w następnym miesiącu po uzgodnieniu z Panią Intendent. Odliczamy od drugiego dnia po zgłoszeniu nieobecności dziecka.

Rezygnację z obiadów należy zgłaszać z wyprzedzeniem.

Istnieje możliwość wykupienia obiadu w danym dniu w trakcie przerwy obiadowej. Jednak pierwszeństwo odbioru posiłku mają uczniowie z wykupionymi obiadami abonamentowymi. Nie dajemy codziennej gwarancji dostępności poszczególnych dań, dlatego zachęcamy do wykupienia obiadów przynajmniej na 1 tydzień.